joi, 30 august 2007

No comment

8 comentarii :

  1. Radu Iliescu spunea...

    Am zis ca nu comentez, dar asta a fost valabil in urma cu 3 minute.

    Comentariu: Intotdeauna am fost convins ca adevaratul satanist are costum, cravata si geanta diplomat.

    Cei care beau berici si fac pishu pe morminte sunt doar pentru derutarea publicului.

  2. Anonim spunea...

    Stai putin. Asta e o gluma?

  3. Radu Iliescu spunea...

    Hmmm... M-am uitat de cateva ori. Am incercat sa gasesc un semn oarecare de parodie. Un trucaj care sa tina de montare malitioasa, ceva (sunt multe vizibile). O revendicare a poantei la final.

    Daca cineva observa vreo soparla care mie imi scapa, il rog sa ma anunte.

  4. Anonim spunea...

    Si eu am incercat sa vad daca ar fi ceva fals (pare, dar nu imi dau seama). Iar cautarea pe google la gonzales+cannibal gaseste numai video-ul asta, in diferite forme.

  5. Anonim spunea...

    Gata, am gasit: Barry Lank nu este reprezentant al statului California cum, apare acolo, ci stand-up comedian http://en.wikipedia.org/wiki/Barry_Lank

  6. Radu Iliescu spunea...

    Ok. Deci e fake.

    Singura chestie suspecta la un montaj de genul asta e alternarea replicilor. Practic, orice politician poate "raspunde" oricarei intrebari intr-un "dialog" de acest fel.

  7. Anonim spunea...

    Pentru câteva clipe, momente, minute, toate teoriile conspiraţiei mi s-au coagulat în cap. Până să văd comentariile. Acum e mai bine.

    E ciudat cum reacţionează procurorul, parcă prea era mirat de răspunsurile lui Speedy Gonzales.

  8. Anonim spunea...

    Da, stiu, asta e cam singurul talent al politicienilor de azi. Sa raspunda rapid si doar pe moment.

    Problemele ori se rezolva de la sine ori da-le`ncolo, mai e timp sau vin ceilalti.

Google