duminică, 2 decembrie 2007

Păpuşa masculină vs. Dorul m-o d’ajuns

Cică zilele trecute pe un post s-a trezit vorbind de-alde Carmen Şerban despre cântecele lui Ştefan Hruşcă. Şi cică mustăcea manelista, că prea e fidel bardul versului din străbuni, ba că ei i-a plăcut întotdeauna să inoveze, ba că moşii scriau cu agramatisme, pe care ea, care cântă, e drept, manele, pentru că n-are încotro, le-a corectat de fiecare dată când le-a găsit... Halea-halea...

Printre colindele lui Ştefan Hruşcă este o piesă de-o frumuseţe stranie, care începe ca un sfârşit şi continuă agonic... Dorul m-o d'ajuns... E atât de frumoasă că-mi taie respiraţia, e atât de îmbătătoare că n-am izbutit niciodată să-i înţeleg versurile, e o picătură de sublim care-mi vine de dincolo de timp, din vremurile când dorul d’ajungea şi răpunea pe dealu’ cu stânjenii...

Pe sidiul de “colinde” al manelagioaicei e regurgitat o făcătură numită Păpuşa masculină. Acum, am să fac exact ce-am făcut despre avortul lui Mungiu, fără măcar să catacdisesc să-l văd, şi-anume am să spun că-i vorba despre o operă prostească. Dacă cineva îmi reproşează că nici măcar n-am binevoit s-ascult maneaua, promit să-l privesc cu milă...

6 comentarii :

  1. 3Minator spunea...

    Ar trebui lansate avertismente de genul celor folosite la tigari si buturi alcooliste :)
    CONSUMUL EXCESIV DE MANELE DAUNEAZA GRAV SANATATII MENTALE
    sau
    CONSUMUL DE MANELE FARA AVERTISMENT PREALABIL VA FI INTERPRETAT CA ACT OSTIL SI SE VA RASPUNDE CU FOC DE ARMA FARA SOMATIE
    How'bout this, man?

  2. Radu Iliescu spunea...

    Draga 3m-inator, pe usa unui tir am citit o chestie de genul:

    Do not enter! If you do this, I'll shot you. Survivers will be shot again.

    Merge adaptat pentru manele? :-)

  3. 3Minator spunea...

    Aprob pozitiv!
    Asta e de genul "Moarte extremistilor!" sau "Cand mama dracului am vorbit eu urat?"
    Fara vreo legatura, eu chiar mi-am comandat un tricou personalizat cu anti-manele. Da si tu un ochi pe www.sheepses.com (sau .ro, nu mai stiu). In traducere, ar veni oilele, sau cam asa ceva, nu?

  4. Anonim spunea...

    Ultima fraza este actiune si rezultat in acelasi timp: provoaca fecundatie!
    Mi-o imaginez ca un spermatozoid care tocmai a fuzionat pentru a incepe o noua viata.

  5. Radu Iliescu spunea...

    Draga anonimule,

    pai da :-)

    Cand scrii un volum cu titlul "Arta blogatorilor romani"? :-)

  6. Anonim spunea...

    3M-inator, ti-ai facut pana la urma tricoul anti-manele? k vreau sa dau si eu o comanda la astia de la Sheepses.ro si sa stiu daca-s seriosi..

Google